Oké, u heeft dus een nieuw product gelanceerd, maar hoe gaat u dit nu promoten? Er zijn verschillende manieren waarop u uw nieuwe product op de markt kunt brengen en zo de aandacht kunt trekken van potentiële kopers. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een media-uiting op radio of televisie óf u kunt gaan voor analoog. Visuele instore communicatie heeft een lange geschiedenis en is zelfs vandaag de dag niet weg te denken uit het winkellandschap. U kunt geen winkel inlopen of u komt oog-in-oog te staan met promotiemateriaal, zoals een display, vervaardigd uit re-board of een ander materiaal. Sterke, visuele instore mediaGlobal Creations kent de kracht van sterke, visuele instore communicatie. Promotiemateriaal heeft een doel, namelijk: een specifiek product in de spotlight te zetten. Hierbij staat een aantal zaken centraal; zowel de unieke eigenschappen van het product als de USP’s van het producerende merk moeten kleurrijk worden belicht. Elk display, vervaardigd uit re-board of een ander materiaal, vereist dan ook een uniek, origineel design dat qua ontwerp naadloos aansluit bij de boodschap die aan potentiële kopers moet worden overgebracht. Wat is het dat dit specifieke product toevoegt aan het leven van aangewezen doelgroep? En hoe vertaalt dit zich naar een ontwerp? Global Creations heeft al ruim 20 jaar ervaring in het ontwerpen en produceren van displays op maat. De professionals wéten hoe zij een product op de markt zetten: of dit nu huis-, tuin- of keukengereedschap, sieraden, brillen of voedingswaren zijn. Ga in zee met de specialistenHeeft u een nieuw product gelanceerd dat u graag op originele wijze onder de aandacht van consumenten wilt brengen? Wilt u dit bijvoorbeeld doen middels een display op maat, vervaardigd uit een materiaal als re-board? Neem contact op met de professionals van Global Creations om uw verwachten, wensen, eisen en de mogelijkheden te bespreken. Zij gaan graag voor u aan de slag. |