Zakelijke dienstverlening

Ideaal tijdregistratiesysteem: inklokken met uw mobiele telefoon of vinger

Als u personeel in dienst heeft, dan wilt u weten wat zij doen. Hoe laat komen ze binnen, welke ruimtes bezoeken ze, hoe lang nemen ze pauze en hoe laat gaan ze weer weg? Dit is informatie die u niet dagelijks nodig heeft, maar het zijn gegevens die u ondersteunen bij beoordelingsgesprekken, klachten en onduidelijkheden. Huidige tijdregistratiesystemen werken met een kaart, code of tag. Oude systemen werkten met een kaart en een stempel. De moderne applicaties van EasySecure kunnen dat ook, maar hebben iets beters in de aanbieding. Bij hen bestelt u een prikklok die werkt met een mobiele telefoon of zelfs met biometrische gegevens.

Geen vergeten en verloren kaarten meer

Een tijdregistratiesysteem dat werkt met mobiele telefoon is steeds populairder. U heeft dan geen kaarten en tags meer om uit te delen, op te laden en te wissen. Mobiele telefoons worden weinig vergeten of kwijtgeraakt dus uw personeel heeft de toegangskaart altijd bij zich. Een biometrische prikklok gaat een stapje verder. U en uw personeel hebben dan niets anders nodig dan een scanner en een vinger of gezicht. Dat heeft iedereen altijd bij zich. Een biometrisch tijdregistratiesysteem is nauwkeurig, tijd- en kostenbesparend en bijzonder ongevoelig voor fraude.

Stel een systeem op maat samen

Bij EasySecure kunnen ze u helpen aan het ideale tijdregistratiesysteem op maat. U kiest dan zelf voor één of meerdere applicaties en zij installeren het op een voor u ideale manier. Zo plaatst u bijvoorbeeld een prikklok met biometrische scanner bij de ingang van uw gebouw en laat u de toegang tot de afdelingen, ruimtes en magazijnen met een mobiele telefoon doen. Wat ook uw keuze is, EasySecure heeft de oplossing voor u. U krijgt direct toegang tot alle gegevens en gebeurtenissen. Dat bespaart u tijd, geld en u heeft uw investering voor het nieuwe systeem binnen de kortste keren terugverdiend.

Published: juli 8, 2021

Zet een nieuw product in de spotlight middels een re-board display

Oké, u heeft dus een nieuw product gelanceerd, maar hoe gaat u dit nu promoten? Er zijn verschillende manieren waarop u uw nieuwe product op de markt kunt brengen en zo de aandacht kunt trekken van potentiële kopers. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor een media-uiting op radio of televisie óf u kunt gaan voor analoog. Visuele instore communicatie heeft een lange geschiedenis en is zelfs vandaag de dag niet weg te denken uit het winkellandschap. U kunt geen winkel inlopen of u komt oog-in-oog te staan met promotiemateriaal, zoals een display, vervaardigd uit re-board of een ander materiaal.

Sterke, visuele instore media

Global Creations kent de kracht van sterke, visuele instore communicatie. Promotiemateriaal heeft een doel, namelijk: een specifiek product in de spotlight te zetten. Hierbij staat een aantal zaken centraal; zowel de unieke eigenschappen van het product als de USP’s van het producerende merk moeten kleurrijk worden belicht. Elk display, vervaardigd uit re-board of een ander materiaal, vereist dan ook een uniek, origineel design dat qua ontwerp naadloos aansluit bij de boodschap die aan potentiële kopers moet worden overgebracht. Wat is het dat dit specifieke product toevoegt aan het leven van aangewezen doelgroep? En hoe vertaalt dit zich naar een ontwerp? Global Creations heeft al ruim 20 jaar ervaring in het ontwerpen en produceren van displays op maat. De professionals wéten hoe zij een product op de markt zetten: of dit nu huis-, tuin- of keukengereedschap, sieraden, brillen of voedingswaren zijn.  

Ga in zee met de specialisten

Heeft u een nieuw product gelanceerd dat u graag op originele wijze onder de aandacht van consumenten wilt brengen? Wilt u dit bijvoorbeeld doen middels een display op maat, vervaardigd uit een materiaal als re-board? Neem contact op met de professionals van Global Creations om uw verwachten, wensen, eisen en de mogelijkheden te bespreken. Zij gaan graag voor u aan de slag.

Published: juni 28, 2021

Een animatievideo laten maken zet je bedrijf op de kaart

Inzakekunst

Heb je het al eens overwegen om een animatievideo te laten maken om jouw bedrijf op een leuke manier te presenteren? Beeld en geluid zegt vaak veel meer dan tekst. Uit onderzoek blijkt dat veel internetbezoekers het prettig vinden om naar een video te kijken. Ze snappen dan sneller de strekking van informatie en het blijft ook beter ‘hangen’. Je kunt bovendien de boodschap op verschillende niveaus presenteren zodat je meerdere doelgroepen kunt aanspreken. Dit is dus een stuk efficiënter dan wanneer je voor diverse doelgroepen steeds een nieuwe animatiefilm moet maken of laten maken om je boodschap duidelijk te maken.

Informatie aanbieden in verschillende talen

Een animatievideo laten maken geeft je de optie om jouw boodschap in verschillende talen te presenteren waarbij je steeds dezelfde beelden kunt gebruiken. Je kunt de film bijvoorbeeld in het Nederlands en in het Engels inspreken, zodat je een grote groep klanten of geïnteresseerden kunt bedienen. Een animatievideo die je hebt laten maken kun je immers zonder problemen op meerdere plaatsen op je website plaatsen. Als je gebruik maakt van een persoon die de tekst inspreekt moet er steeds een nieuwe film worden gemaakt, wat meer tijd en geld kost.

Een animatievideo laten maken door een professioneel bedrijf

Een animatievideo laten maken kun je uitbesteden aan een professional zoals Playforward. Dit bedrijf maakt al sinds 2010 animaties voor diverse bedrijven en instellingen. Je kunt je wensen voorleggen en vervolgens gaan ze aan de slag om er een pakkende video van te maken. Deze kun je zelf inspreken maar ook dit kun je uitbesteden. Als je genoeg budget hebt, kun je zelfs een ‘bekende stem’ inhuren om jouw animatievideo te maken en in te laten spreken. Het is uiteraard ook mogelijk om de verschillende talen door verschillende stemmen te laten doen, omdat het wel zo professioneel overkomt als iemand de taal goed spreekt.

Published: juni 10, 2021

Communiceer bedrijfsinformatie via narrowcasting software

Inzakekunst

Sinds 2000 is InfoScreens al actief op de markt van digital signage en narrowcasting software. Belangrijke bedrijfsinformatie kan op deze manier op innovatieve wijze gedeeld worden met de ontvanger. Denk bijvoorbeeld aan digitale menuborden die geleverd worden met complete, gebruiksvriendelijke software. Om dit te realiseren wordt PADS4 ingezet, software die geïntegreerd wordt in uw bestaande werkprocessen. Veel mogelijkheden worden met de narrowcasting software waargemaakt: van het installeren van enkele schermen tot aan complete digital signage-installaties met meer dan duizend schermen. Laat op uw manier uw gewenste content zien, waar en wanneer dan ook.

Prettige en soepele werkcommunicatie

InfoScreens heet u van harte welkom om uw wensen te bespreken. Het doel is altijd om tot een positief eindresultaat te komen en een soepele werkcommunicatie te behouden. Niet alleen is de communicatie tussen hen en u als klant belangrijk, maar ook de communicatie tussen u en úw klanten staat hoog in het vaandel. Alles moet natuurlijk zo duidelijk mogelijk gemaakt worden voor uw bezoekers of medewerkers zodat zij snel geholpen zijn. InfoScreens maakt het mogelijk met bijvoorbeeld een reserveringssysteem om vergaderruimtes te reserveren. Reserveringen worden op deze manier nooit meer dubbel ingegeven of dubbel geboekt. Maar ook wachtrij- en wachtkamerinformatie wordt overzichtelijk gedeeld met uw bezoekers, zodat zij weten waar ze aan toe zijn. Boekingen, bewegwijzering, signage en communicatie zijn altijd actueel en relevant door de narrowcasting software van InfoScreens.

Nooit meer miscommunicatie

Neem contact op met dit innovatieve en specialistische bedrijf en koppel de narrowcasting software gemakkelijk aan uw managementinformatiesysteem voor snelle en eenvoudige communicatie. De ervaring die InfoScreens heeft is van groot belang om vloeiend de trajecten te doorlopen om tot het gewenste resultaat te komen. Neem eenvoudig contact met hen op voor een kennismakings- of adviesgesprek als het gaat om narrowcasting software en digital signage, of laat u inspireren op hun website.

https://infoscreens.nl/

Published: juni 9, 2021

Een ontslagvergoeding berekening bij ziekte laten doen

Inzakekunst

Wanneer je wordt ontslagen is dat natuurlijk helemaal geen fijne mededeling. Het kan uiteraard ook een behoorlijke impact hebben op je leven. Je kunt misschien wel een stuk minder kosten betalen en je kunt bijvoorbeeld niet meer zo leven als dat je eerst deed, zoals het doen van ruime inkopen als boodschappen en daarnaast is het shoppen dat je iedere maand wel een keer deed ook even verleden tijd. Natuurlijk  ben je weer op zoek naar een nieuwe baan of een andere bron van inkomsten om toch je vaste lasten en je boodschappen te kunnen betalen, maar in de tijd dat je nog werkzoekende bent staan die kosten natuurlijk niet helemaal stil. Gelukkig hoef je niet zelf al dat geld op te hoesten en bestaat er een ontslagvergoeding. Een handige ontslagvergoeding berekening bij ziekte zorgt ervoor dat jij precies weet waar jij recht op hebt wanneer je wordt ontslagen door je werkgever.

Factoren

Hoe je wordt ontslagen is een van de factoren waar je rekening mee moet houden. Daarnaast is de tijd dat je voor een werkgever werkzaam bent geweest ook een van de factoren die je in je achterhoofd moet houden wanneer je hiermee aan de slag gaat. Al deze zaken spelen een belangrijke rol en dienen te worden bekeken wanneer er wordt gekeken naar de ontslagvergoeding berekening bij ziekte. Dit wordt meestal gedaan door een expert op dit gebied, die precies weet naar wat er moet worden gekeken voor een juiste berekening.

Vergoeding

Je bent dan wel ontslagen, maar je hebt dus wel nog recht op een vergoeding van je werkgever. Met de ontslagvergoeding berekening bij ziekte weet je dus precies wat je van de werkgever minimaal dient te krijgen. Stelt hij een overeenkomst op met een lager bedrag, kan je daartegen in het verweer gaan.

 

 

 

Published: oktober 28, 2020

Laat je archief digitaliseren bij deze specialist

Inzakekunst

Je archief digitaliseren dient op een verantwoorde en efficiënte manier gedaan te worden. Het is volgens de geldende wet- en regelgeving verplicht om je archief te digitaliseren. Schakel dan de hulp in van een specialist als Doxis. Zij helpen je bij het archiefbewerkingstraject en zetten je papieren documenten om in je nieuwe digitale archief. Het traject vereist veel tijd en kennis en het is niet vreemd als je hierop vastloopt. Dit bedrijf stelt graag een plan voor je op waarmee je dit voorkomt. Zo makkelijk is het nog nooit geweest!

Al meer dan 100 jaar een vertrouwde archiefspecialist

Wanneer je voor Doxis kiest om je te helpen met je archief digitaliseren, dan kies je voor een bedrijf met meer dan 100 jaar aan ervaring. Ze helpen je niet alleen met het digitaliseren, ze coachen en begeleiden medewerkers, zodat ze zelf ook weten hoe ze digitaal moeten archiveren. Zo is het geen tijdelijke oplossing, maar ook een oplossing voor de toekomst. Doxis stelt een uitgebreid archiefbewerkingsplan voor je op. Hierin staat precies omschreven welke werkzaamheden er verricht moeten worden, wat de tijdsplanning is en welke middelen ze nodig hebben. Zo weet jij altijd wat je kunt verwachten.

Dit bedrijf helpt ook overheidsorganisaties

Nu het archief eenmaal bewerkt is volgens de juiste regels en voorschriften, houdt het voor overheidsorganisaties nog niet op. Hier heeft Doxis ook de juiste kennis over. Het is als overheidsorganisatie zoals ZBO’s, PBO’s, provincies, gemeenten, waterschappen en regionale samenwerkingsorganisaties vaak verplicht om je archief over te brengen naar een speciale bewaarplaats. Dit wordt een e-depot genoemd. Het is een erg complex proces waarbij veel voorschriften nageleefd dienen te worden. Door de grote hoeveelheid ervaring kan Doxis je hier uitstekend bij helpen. Door samen te werken met dit bedrijf laat je je archief snel en efficiënt digitaliseren. Voor vragen of een kennismaking neem je contact op met het bedrijf.

https://doxis.nl/

Published: september 23, 2020