Ideaal tijdregistratiesysteem: inklokken met uw mobiele telefoon of vinger

Als u personeel in dienst heeft, dan wilt u weten wat zij doen. Hoe laat komen ze binnen, welke ruimtes bezoeken ze, hoe lang nemen ze pauze en hoe laat gaan ze weer weg? Dit is informatie die u niet dagelijks nodig heeft, maar het zijn gegevens die u ondersteunen bij beoordelingsgesprekken, klachten en onduidelijkheden. Huidige tijdregistratiesystemen werken met een kaart, code of tag. Oude systemen werkten met een kaart en een stempel. De moderne applicaties van EasySecure kunnen dat ook, maar hebben iets beters in de aanbieding. Bij hen bestelt u een prikklok die werkt met een mobiele telefoon of zelfs met biometrische gegevens.

Geen vergeten en verloren kaarten meer

Een tijdregistratiesysteem dat werkt met mobiele telefoon is steeds populairder. U heeft dan geen kaarten en tags meer om uit te delen, op te laden en te wissen. Mobiele telefoons worden weinig vergeten of kwijtgeraakt dus uw personeel heeft de toegangskaart altijd bij zich. Een biometrische prikklok gaat een stapje verder. U en uw personeel hebben dan niets anders nodig dan een scanner en een vinger of gezicht. Dat heeft iedereen altijd bij zich. Een biometrisch tijdregistratiesysteem is nauwkeurig, tijd- en kostenbesparend en bijzonder ongevoelig voor fraude.

Stel een systeem op maat samen

Bij EasySecure kunnen ze u helpen aan het ideale tijdregistratiesysteem op maat. U kiest dan zelf voor één of meerdere applicaties en zij installeren het op een voor u ideale manier. Zo plaatst u bijvoorbeeld een prikklok met biometrische scanner bij de ingang van uw gebouw en laat u de toegang tot de afdelingen, ruimtes en magazijnen met een mobiele telefoon doen. Wat ook uw keuze is, EasySecure heeft de oplossing voor u. U krijgt direct toegang tot alle gegevens en gebeurtenissen. Dat bespaart u tijd, geld en u heeft uw investering voor het nieuwe systeem binnen de kortste keren terugverdiend.